Generelle spørgsmål

På denne side finder du svar på de mest almindelige spørgsmål fra vores kunder. Vi har inddelt spørgsmålene i fire kategorier, så du hurtigt og nemt kan finde præcis det, du leder efter.

Jeg har glemt min adgangskode, hvordan får jeg et nyt?
Klik på "Log ind" oppe i højre hjørne af denne side, og herefter "Har du glemt din adgangskode?" og følg instrukserne.
Hvor korrekt er lagerstatus, der vises online?
Lagerstatus som du ser online, opdateres hvert 30. minut og er derfor meget præcis! Det kan dog gå hurtigt, når mange kunder ønsker at købe det samme produkt på samme tid, så vi forbeholder os, at online lagerstatus kan være unøjagtig.
Skal jeg betale told, moms og punktafgifter på varerne?
Nej, dette skal du ikke bekymre dig for som kunde hos snamix.
Har I en fysisk butik?
Nej desværre ikke! snamix.dk er en ren webshop, uden tilhørende butik. Dog kan du bestille varer til afhentning på vores lager i Odense.
Er det sikkert at bestille over internettet?
Det kan du tro! Vi bruger den nyeste teknologi og de dygtigste samarbejdspartnere for at sikre, at du trygt kan bestille og betale via snamix.dk
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse. Hvad gør jeg?
Umiddelbart efter du har gennemført din ordre, sender vi dig en mail med bekræftelse på at din ordre er gået igennem. Har du ikke modtaget en email om at din ordre er gået igennem, så start med at tjekke dit spamfilter eller uønskede mail, for at se om den kan være havnet der. Kan du fortsat ikke finde mailen? Så kan det være der er sket en fejl eller at der er en slå fejl i email adressen. Skriv endelig til vores kundeservice, så undersøger vi det!
Jeg har indtastet en forkert adresse. Hvad gør jeg?
Du kontakter os hurtigst muligt på tlf. 66 15 90 40, så vi kan få ændret leveringsadressen på din ordre. Det skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt, efter vi modtager den 🙂

Bestilling

Her finder du de mest almindelige spørgsmål om bestillinger.

Levering

Her kan du finde de mest stillede spørgsmål og svar om fragt og levering. Vi har samlet de vigtigste oplysninger, så du nemt kan få overblik over leveringstider, fragtpriser og andre relevante detaljer for din ordre.

Hvor lang er jeres leveringstid?
Dine vare vil blive sendt indenfor 3 hverdage, fra den dag du har placeret ordren. Vær opmærksom på, at de fleste fragtfirmaer desværre ikke levere i weekenden og på helligdage.
Hvilke leveringsmuligheder tilbyder I?
Når du gennemgår betaling, kan du vælge levering af enten GLS, PostNord, Bring, DAO, DHL, PostNL & Instabox.
Hvordan følger jeg min pakke?
Så snart vi har sendt din pakke afsted, modtager du en mail fra os med et tracking-nummer. Her skal du blot trykke på "Track din ordre", hvorfra du kan følge din pakke.
Hvad koster fragten?
Prisen for levering til en privatadresse eller pakkeshop i Danmark ligger mellem 39 og 79 DKK. Ved køb over 499 DKK tilbyder vi gratis levering til en pakkeshop. Forsendelse til EU-lande starter fra 90 DKK.
Kan jeg få gratis fragt?
Hvis du køber for over 499 DKK (ekskl. fragt og eventuelle rabatkoder), leverer vi din pakke gratis til din nærmeste pakkeshop i Danmark.
Hvordan kan jeg betale for min ordre?
På Webshoppen har du mulighed for at betale med følgende betalingsmidler: Dankort / VISA Dankort, VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Mobilepay og ViaBill.
Hvornår bliver pengene trukket for min bestilling?
Vi trækker først pengene fra din konto, når din bestilling bliver sendt fra vores lager.
Kan jeg betale via faktura eller pr. efterkrav?
Vi tilbyder ikke kredit, køb på faktura eller betaling pr. efterkrav. Du kan betale med betalingskort eller MobilePay når du afgiver din bestilling.
Kan jeg få kredit?
Du har mulighed for at betale med Viabill, som tilbyder en afdragsordning.

Betaling

Her finder du de mest stillede spørgsmål og svar om betaling. Vi har samlet information om de forskellige betalingsmetoder.

Produkt tilføjet til ønskelisten